Mágia típusok, és mágikus lények
Gyermekkorunkban még nyitottabbak vagyunk a világ felé, és a világ megmagyarázhatatlannak tűnő dolga felé.Ilyenkor még bennünk van a mágia, és a felsőbb rendű tudás. Tartsanak velem ezen az utazáson, hogy újra kinyíljon előttünk a világmindenség, és vegyük észre, hogy nem vagyunk egyedül!
Kezdjük hát el a mágia típusokkal!
Első téma a fekete mágia, másnéven sötét mágia. Ezt a mágia típust csak ártó szándékkal használják, és minden esetben TILOS! Ide tartoznak az átkok, rontások, és egyéb ártó szándékú varázslatok, vagy éppen a szellemidézés. Ez nagyon veszélyes! Sohasem próválkozzunk ilyennel, mert előfordulhat, hogy valami olyat szabaditunk ki, amire az életünk, vagy épp szeretteink élete mehet rá!
A második a Nekromancia, szintén sötét mágia, idézésekkel, holt lelkek irányításával foglalkozik.
Papi mágia:szinte az összes mágia típusnak van papja. Ez az ág szertartásokkal, áldásokkal, és áldozásokkal foglalkozik.
Fehér mágia: főként gyógyítással, és segítő mágiával foglalkozik.
Zöld mágia: ez a természet erejét uraló mágia típus. Mentalitásban ellentéte a természeti mágiának.
Indigó mágia:magába foglalja az összes létező mágia típus hozzáférését, de limitált erősségben.
Elemi mágia:a 4 alap iskolaformát foglalja magába, föld, levegő, víz és tűz.
Villám mágia:ez természeti mágia, az ősi tűz, levegő és víz elegyéből született önálló mágia típus.
Druida mágia:szintén természeti mágia, 2 alapvető fajtája van, az átalakuló és a természet erőit segítségül hívó.
Energetikai mágia:a szín energiát kiaknázó mágia típus.
Vérmágia:a vért kiaknázó mágia típus.
Sámánizmus:természeti mágia, a természet erejét segítségül hívó mágia típus.Híd a szellemvilág és a fizikai lét között.
Illúziómágia:mentálmágiából származtatott mágia típus, a megtévesztés mágiája.
Táltos mágia:természeti mágia, sámánizmusból kifejlődött önálló mágia típus.
Mentál mágia:az elme hatalmát felhasználó mágiatípus.Minden mágiát elme és energia használat hoz létre.
Kristálymágia:a föld ásványkincseinek, kőzeteinek, fosszíliáinak rejtett képességeit felszabadító és felhasználó mágia típus.
Boszorkánymágia: szexuálmágiára alapozó, átkokkal, ráolvasásokkal, oltárokkal, bálványokkal foglalkozó mágia típus.
Mágikus fajok
Elf fajok:igen jó képességekkel rendelkező fajok.A becsületet mindennél fontosabbnak tartják.
Erdei elfek:természetimádó lények. A természettel kívánnak teljes összhangban élni. A természet szó nélkül teljesíti a kéréseiket. Házaik olyan fák, melyek külön üregeket képeznek magukon belül, így még a házuk is él. Egy átlagos elf 15-20 ezer évig él. Büszke, önmagukat nagyra tartó nép, ritkán kötnek szövetséget, de ritkán is kezdenek háborút. Az elfek fizikai adottságaikat tekintve az emberhez képest háromszor jobban hallanak, ötször jobban látnak, de izomzatuk fejletlenebb. A legjobb íjjászok!
Sivatagi elfek:tulajdonságaikat tekintve megegyeznek az elfekkel, kivéve a látásukat, mely nem annyira jó. Izomzatuk fejlett. A sivataggal vannak teljes összhangban. Vízszükségletük nagyon alacsony, primitív, nomád körülmények között élnek, társadalmi szerveződésük is primitív. Zárkózottak, bizalmatlanok. Sajátos szokásaik vannak. Erkölcsileg alacsony szinten állnak ellentétben az erdei elfekkel. A legtökéletesebb orvgyilkosok.
Sötét elf(barlangi):a legritkábban látható elf faj. Rejtőzködő képességük kiemelkedő a barlangi körülmények között, mivel bele bele tudnak olvadni a sziklákba. Fizikumuk kiváló. Látások csaknem olyan jó, mint az erdei elfeké. A legtökéletesebb fejvadászok.
Nahil:a 9. dimenzióban létező lény. Saját világukban legyőzték az isteneiket. Céljuk az istenné válás. A mágia típusok 90%-át tökéletesen uralják, ezért nagyon veszélyesek. Egyetlen fegyver ellenük a víz, mint elem, mivel testük nem tartalmaz vizet és nem értik az elem mibenlétét.Gyengepontjuk a mellkasuk közepe.
Farkasgoblin:primitív, vámpírtisztelő nép, az állatoktól alig különböznek. A mágiában nem jártasak. Világukat a Nahilok szétdúlták, előlük menekültek a Földre. Szövetségeseink.
Vámpír: érzelmektől mentes, logikus, hidegvérű gyilkosok. Vérrel táplálkoznak, este vadásznak, mivel a napfény elpusztítja őket. A társadalmi szerveződésük fejlett. A klán legalján a fiatal vámpírok állnak, őket követik az idősebb vámpírok, kik később kasztokba rendeződhetnek. A választható kasztok a papi, a vadász, a védő és az élelem szerző. A papi kasztból kerül ki a több klánért felügyelő főpap, aki az egyes klánok hercegét nevezi ki. A vadász kaszt tagjai felelnek a klán számára nem kivánatos lények likvidálásáról. A védő kaszt a klán biztonságáért felel. Az élelem beszerző a táplálékról illetve a későbbi vámpírokról gondoskodik.
Vámpír fa:csak elátkozott vidékeken fordul elő. Ez a lény életerővel táplálkozik. Aki egy vámpírfa gyökereinek illetve lombkoronájának távolságán belül van, azt megtámadja. Könnyű elpusztitani, ha nem kapta el az embert.
Vérfarkas:a telihold hatására alakul át. Kifejezetten veszélyes, de meglehetősen ostoba, mivel a vérszomja vezeti.
Farkasember:az idők során a vérfarkasokból kifejlődött faj. Nem annyira erős, de telihold nélkül is képes átváltozni. nem az ösztönei vezetik, igy okosabb és veszélyesebb, mint elődje. Hordákba szerveződtek, megvannak a maga törvényeik.
Ork:fizikailag erős, agresszív faj. Társadalmi berendezkedésük primitív törzsi.
Sellő:vízi lények. Magas szinten űzik a boszorkány mágiát. Mindenevők. Az a szárazföldi lény, aki nem tud ellenállni a csábításuknak, záros határidőn belül az eledelük lesz, de aki ellenáll akár barátságot is köthet velük.
Faynar:sötét lény, aki csak a pusztításért él. Nekromanta hozta létre őket, később lesath-á váltak.
Lesath:élőholt, mely életében nagyhatalmú nekromanta volt és istenné akart válni, de életében képtelen volt ehhez elegendő tudást összegyűjteni, így egy mágikus formula segítségével az életében összegyűjtött összes tudást és erőt halála után bezárt a saját holttestébe. Jellemzően az idő múlásával megőrülnek és minden élő ellenségévé válnak. Csak a hatalmasabb és erősebb dolgokat tudják elfogadni.
Entek:nemes, békés lények, kik az emberek szemében mozgó fák. Hosszú életűek, nehezen kötnek barátságot.
Sárkányok:általánosságban nehéz beszélni róluk, mivel 2 fő fajtájuk van, amelyik ránktámad és amelyik nem. Amelyik nem támad az bölcs, és ha méltónak találja rá az embert, akkor tanulhat tóle.
Lélekrabló:veszélyes élőholt. Áldozata álmába férkőzik, ahol annak alakjában jelenik meg, akiben áldozata a legjobban bízik. Kicsalogatja a biztonságából, majd felveszi az eredeti alakját és felemészti áldozata lelkét, életerejét, mágikus erejét.
Zombi.a klasszikus értelemben vett élőholt. Test, mely mozog, de lélek nincs. Butál és lomhák.
Lidérc:lélek, mely nem tudott reinkarnálódni. A lédérc továbbfejlődött szellemből. E faj sajátja a lidércfelhő.
Démon:kérféleképpen születhet: lidérc továbbfejlődik, vagy nekromanta idézése által. rengeteg fajtája van.
Démon úr:egy démon tovább fejlődik, vagy nekromanta idézése által.
Félisten:nagyin ritka. Csak isteni beavatkozással jönnek létre.
Küldött:istenségek közvetítöi, akik a 11. dimenzióban élnek.
Kóbor lélek:nem tudott reinkarnálódni és keres. senki sem tudja mit keres, így nem lelhet nyugalmat.
Tébolyult lélek:kóbor lélek, aki beleőrült a keresésbe, így minden élő ellenségévé vált. Áldozata testébe férkőzik, ki löki a test tulajdonosát és a testet a halálba hajszolja.
Shereb:katona, közdémon. Gyenge értelemmel bír, de erős fizikumú. Vagy ellenünk idézik, vagy ha akadályozzuk feladatában, akkor találkozhatunk vele. Tökéletes katona, nem képes idézőjének ellenszegülni. Nem érez se félelmet, se fájdalmat. Gyors. A feladatát akár élete árán is elvégzi, de nehéz feladatokat képtelen ellátni.
Istenek
1.Seth-az alvilág istene
2.Maragogh-tűz istene
3.Amnund-vér istene
4.Ikema-levegő istene
5.Kerba-föld istene
6.Kebra-minden jóság és szeretet istennője
7.Okámé-vágy és szexualitás istennője
8.Zendorán-víz istene
9.Sempra-sors istennője
10.Takon-idő istene
11.Rhejja-vámpíristennő
12.Kanoth-mentálisten
13.Dravuznan-a Csonttörő
14.Chronos
15.Az Első
16.Kruzál-tudatalatti
Téma: Mágia
Nincs hozzászólás.